pátek 26. července 2013

Balíme a vyrážíme!

Už se tady dlouho neobjevil nějaký článek, takže jsme se rozhodly s tím něco udělat. Nevíme, jak jsou na tom v Maďarsku s WiFi, takže nám nezbývá než článek napsat ještě doma. Tentokrát se vyjádříme obě o tom, jak balíme kufry!
Jak se mi stává naprosto běžně, balím na poslední chvíli. Taky se mi běžně stává, že jediná já vezu nějaký alkohol! A to samozřejmě hlavně přes hranice. A to se prej nesmí. Jsem já to ale chuligán! 
Nevadí. Myslíte, že budou stačit dvě flašky tvrdého alkoholu a jedno víno na jeden celý den, který tam strávíme? Taky by mě zajímalo, jestli mi budou stačit čtvery boty? Vlastně by mi stačily dvoje, ale těm ostatním by to mohlo být líto, a tak možná vezmu na výlet ještě jedny. Ať se taky podívaj do světa, holky moje. Jinač se zatím do kufru vejdu. Možná to bude tím, že na pouhý víkend mám nepřiměřeně velký kufr... 
A co je nejvíc smutné! Tenhle víkend má nejvíc nejlepší kapela (aspoň pro mě) 5 koncertů! A 2 z toho v blízkosti mého bydliště. A já tam nebudu! To obrečim a celou sobotu budu na mobilu i iPodu poslouchat ZO! Stejně to beze mě v první řadě nebude ono. :(
Nakonec tedy vyrážím s kufrem, kabelkou a ještě taškou s jidlem! Přidala jsem písničku, kterou při balení posluchám a už mi z ní slušně hrabe!




- Daniela

Upřímně? Nenávidím balení! Zvlášť na 3 dny, když pomalu ani nevim, kam jedu, kde budu, co budu dělat nebo jaký bude počasí. Ale když má zítra začít do střední Evropy proudit tropický vzduch, budu předpokládat, že bude hezky. A jestli ne, tak budu celou bodu v jednom tričku s dlouhým rukávem a dlouhých kalhotách, který mi v kufříku, do kterýho se nic moc nevejde, zabírají až moc místa.
Alkohol se mi už vážně nevešel a tak ho musí vést náš chuligám jako už mnohokrát předtím.. Vážně jsem si to chtěla taky jednou zkusit, jaký to je být takový rebel, ale kufr se postavil mezi mě a mojí touhu..
S hrůzou jsem navíc před chvílí zjistila, že nemůžu najít sluchátka, samozřejmě, když je potřebuju, tak se schovaj... Naštěstí mě Danča zachrání, teda doufám. A jako vždy je nejtěžší položkou na mém seznamu čtení, smutný na tom je, že knihu vezu jenom jednu.. 

- Adéla

Žádné komentáře:

Okomentovat