neděle 14. července 2013

Footfest 2013 - srandy kopec


Proč jet jedním velkým autem všichni, když můžeme jet dvěma po 3 lidech? Nakonec jsme se asi pobavili víc - "srážení" cyklistů, první předjíždění, jak jsme se skoro ztratili a nakonec přece dojeli...



Proč 18tiletí nemůžou mít růžovej náramek?!

Taky si běžně vozíte skleničky, led a brčka?


Miluju léto. A fesťáky!


Pozdravte babičku! Jo a příště bych si přála ještě Darling a 1982. 


Najväčšie klamstva, ktorá muž vraví žene? Si moja prvá! A nejvíc sexy české slovo? No přece pakliže! Od nich bych takovou šou nečekala. Přidávám si je do repertoáru. A hanba mi, že jsem je na živo slyšela poprvé!


Ať vymyslel conversky pan Convers nebo kdokoli, tyhle se mnou zestárnou a ještě objedou všechny možný festivaly.


Bubeník UDG v sukni.


To nejlepší nakonec - na co jsem čekala od dvou hodin odpoledne do dvou do rána! Bolely mě nohy, záda, břicho, měla jsem hlad a žízeň, ale dočkala jsem se! ZakázanÝovoce aneb za co já vyhazuju prachy a na co se těším třeba celej rok! ZakázanÝovoce totiž podporuje emoce.


O bože, chci ho domu! Mám stejný Adidasky, takže na to mám jistě právo (i když ty moje jsou mnohem víc zprasený)


Bez fotky jsem nechtěla odjet, tak jí mám a podpis k tomu. Teď už můžu v klidu umřít! 
- Daniela

Žádné komentáře:

Okomentovat