středa 17. července 2013

V MHD není bezpečno!

Protože jsem hrozně pracující člověk, vydělávám nějaké peníze. A protože mi dneska dali volno v práci, jela jsem s kamarádem nakupovat. Milé překvapení bylo, že jsem potkala spolužačku - Zdravím, Ivouši! :)
Takhle akční nákupy jsem ještě neměla. (nebude následovat obrovská sháňka po růžové košili s bílými puntíky, zeleně olemovanými rukávy, s kapucí a černými hroty na zádech)
Po nákupu v posledním obchodu jsme pěšky nestíhali autobus, tak jsme jeli MHD. Výjimečně jsem si koupila lístek. Sedneme si, jedem... Jedem... A najednou letím přes sedačku přede mnou nějakému chlapíkovi na záda a kamarád, co se seděl do uličky, se proletěl dokonce přes půlku trolejbusu a ještě za ním letěly nové boty a dvě obrovské knížky. Začnu nadávat na řidiče, že když nás jednou vyvez, mohl by být ohleduplnější, ale prý jsme nabourali. Do cesty nám vjelo auto, které nám trochu zapomnělo dát přednost, a teď tam tak stálo, vedle řidič, v ruce utrženou SPZ.
No nic, šli jsme tedy pěšky. Jako bolestné jsem si po cestě koupila boty, kterých mám hrozně málo, a overal.


Jinak jestli po tak akčním příběhu ještě někoho zajímá, co jsem si to vlastně koupila, tak jsem si pořídila obyčejnou bílou košili v Tally Weijl, ve slevě za 149,-. Na zádech má samozřejmě ten "broukpytlíkovský" převis (nebo jak to nazvat). Kytičkatá džíska je z New Yorkeru. Koukala jsem na ni už delší dobu, ale za 249 korun - no neber to. Brýle jsou z Croppu za 69,-, také ze slevy. Knížku "Můj horizontální život" jsem sehnala v levných knihách. Z obálky jsem pochopila, že je to něco o sexu, tak jsem to vzala.



Už jakou dobu jsem si chtěla koupit overal, tak jsem si ho konečně koupila. Našla jsem ho v CA ve slevě na 225,-. Brýle jsou opět z Croppu za 69,-. Jsem hrozně šikovná, takže jsem si na školní akci rozsedla pilotky. Sháním je už asi měsíc a dopadá to tak, že domů tahám všechny možné brýle, ale žádné z nich nejsou pilotky! Je asi nad moje síly sehnat velké pilotky s hnědými skly za slušné peníze. Knížka "Džungle rtěnek" je také z Levných knih. Koupila jsem si jí, protože je od stejné spisovatelky, která napsala Sex ve městě, ačkoli jsem tu knihu nečetla, ani nesleduji seriál. Ale chystám se! A hřeb mého nákupu jsou černé lodičky s kamínky na patě a podpatku. Byla jsem už docela bez peněz, takže mi je musel zaplatit kamarád - Vřelé díky! :) Stály 799 korun a jsou z Rena. Nad tím má peněženka stále plače, ale srdce plesá! Původně jsem chtěla obyčejné páskové sandály...



- Daniela

1 komentář: