pátek 2. srpna 2013

New In k snídani!

Nejkrásnější vstávání je, když se vzbudíte a volá vám týpek z PPL, že vám právě veze boty. Takže za tenhle týden mám 3. pár bot a to ten týden ještě neskončil! 
Z bot mám fakt radost! Gumový ještě žádný nemám a těším se, až zjistím, jestli v nich smrdí nohy. Já si totiž myslím, že když jsou z gumy, ani ty 3 dírky co jsou na straně tomu nepomůžou. I ty druhé mi udělali radost, u nich by mě zase zajímalo, jestli budu mít ty kostičky pak otlačený na noze. No nic jdu nakoupit nějaké pitivo na víkend, když mají být ta vedra, takže hned jedny z mých nových lásek vyzkouším! :)
Adéla svý boty ještě neviděla, takže je vlastně vidíte dřív než ona.
Všechny jsou objednané z Botova.




Pac a pusu, odjíždím na České hrady, takže v neděli čekejte článek. Prý se tam nesmí fotit během vystoupení, já jsem ale rebel a Vojtu Dyka si prostě vyfotím!!! A jestli mi nezahrajou Tancuj!, tak budu naštvaná teda! 

- Daniela

Žádné komentáře:

Okomentovat