pátek 27. září 2013

Říjnová ELLE

Normálně si časopis ELLE nekupuji, jen když je k němu dárek, ale tentokrát jsem si ji díky několika článkům, co jsem tak různě četla, koupila. Spousta blogerů si totiž stěžovala na jakýsi "hejt" na české blogery.

Článek samotný mě tedy nějak z židle nezvedá, blogy uvedených blogerek nesleduji a ani mě nijak nenadchly, ale nechápu, proč do nich redaktoři rejou. Jsme přece v Česku. Tady nikdo nikomu nenabídne, aby si navrhl kabelku. Já si naopak myslím, že je úspěch, když se tu nějaký blog stane známým. 
Co mě ale úplně rozhořčilo, je článek Bohatá bez peněz. U ELLE jsem si zvykla, že za kilčo se nejdřív musíte prolistovat 20 stránkami reklam, abyste našli obsah, pak je dalších 10 stránek reklam a pak konečně nějaký ten odstaveček k přečtení. Dále jsou samozřejmě reklamy alespoň ob stránku. 
Po přečtení článku, jsem se zamyslela nad tím, jestli autor zná někoho, kdo opravdu tvrdě pracuje. Tady si asi někdo myslí, že všichni pracují ve velkých firmách, či dokonce korporacích! Rada, zbavit se lidí, kteří z nás vysávají energii mě pobavila. Takže když mě ve škole deptá půlka třídy, tak je mám i s učitelkou poslat do kytek nebo co? Prý mám taky svojí práci hodit na někoho jinýho. Jasně, to je fér ne? Pořídím si chudáka Inda, který to za mě udělá a navíc z něj udělám stejnou upracovanou trosku, jakou jsem byla já. Nakonec řeknu šéfovi, hele kámo, fakt se mi v kanclu nelíbí, radši bych makal z domova z postele, chodit z práce a do práce je pro mě tak časově náročný, že si nestihnu ani uprdnout. No který šéf vám tohle nedovolí? V dnešní době jsou lidi rádi, že vůbec nějakou práci mají. Tedy alespoň tak je to tady u nás v zapadákově.
Nastává otázka.. Koupím si listopadovou ELLE?!

A co vy? Čte, nečtete? Dáváte přednost jinému časopisu?


- Daniela

Žádné komentáře:

Okomentovat