pondělí 28. října 2013

Nehty s pomocí kuchyňské houbičky

Dnes je jedno z těch nudnějších odpolední, kdy děláte věci, ke kterým se běžně dokopáváte jen těžko. Už jsem byla běhat, už jsem si dělala 185 brušáků a už mě dokonce napadlo začít pracovat na maturitní práci! Jo, až tak se nudím! Z nudy jsem si tedy nalakovala nehty. Příště asi použiju míň agresivní barvy, vypadá to, jak kdybych někomu vyškrábala oči. Nejvíc se mi jako vždy povedl prsteníček levé ruky :D
Co potřebujete:
kuchyňskou houbičku
dva barevné laky na nehty
bezbarvý lak na nehty

Postup:
1) nehty si nalakujte požadovanou barvou (podle mě je lepší si dát tu světlejší jako základ)
2) na houbičku naneste obě barvy vedle sebe
3) houbičku přitiskněte na prst
4) přelakujte bezbarvým lakem




- Daniela

Žádné komentáře:

Okomentovat