sobota 19. října 2013

Nehty s textem

Z jedný akce mi tu zbylo trochu vodky, tak jsem si řekla, že si vyzkouším udělat nehty s textem. Ve škole dostáváme noviny Dnes zadarmo, takže novin mám teď dost, že bych mohla nalakovat nehty celýmu našemu Zadapákovu, kde bydlíme.

Co tedy potřebujete:
lak na nehty
bezbarvý lak na nehty
líh
 nůžky
noviny
pinzetu
vatové tamponky

Lak jsem zvolila takový hnědý, jak si můžete všimnout stál 15 korun. Já piju vodku 42, vy použijte, co chutná vám. Z novin jsem vystřihla článek o jídle, ale je to celkem jedno, protože z těch pár kousků slov, který se pak objeví na vašem nehtu se toho stejně moc nedozvíte, navíc je to pak zrcadlově.

Postup: 
1) nalakujte si nehty!
2) tohle je dopbrovolné - nalakujte si druhou vrstvu
3) do nějaké mističky si odlijte trochu líhu (já použila plastovou paletu na tempery)
4) nastřihejte s kousky novin
5) vezměte ústřižek novin a na pár sekund jej ponořte do líhu
6) pinzetou jej položte na vatový tamponek a ten obtiskněte asi na 10s na nehet
7) opakujte podle počtu prstů
8) opatrně přelakujte průhledným lakem, text se může rozmazávat



Žádné komentáře:

Okomentovat