úterý 15. října 2013

New In - Přírůstky za minulý týden

Můj velký problém je, že si kupuju boty, i když nemám ani na cestu do školy. Nevím, jak je to možné, ale na boty se peníze vždycky najdou. Ve čtvrtek jsme měli v plánu Back to school, bohužel počasí nám opravdu nepřálo, tak jsme jen tak z nudy navštívili Baťu. Ó né, moje lásky na mě i po roce stále čekaly s ještě větší slevou, než když jsme se viděli naposled. Díky botám můžu tvrdit, že vím, co je to láska na první pohled. Asi se budete divit, ale i přes těch 13 cm jsou to vcelku pohodlné botky.
Jaké překvapení se konalo druhý den, když jsem přijela ze školy. Úplně jsem zapomněla, že jsem si na Votočvohoz koupila lodičky. V pátek tedy přišly a jsou skvělé! Takhle pohodlné boty jste, vážení, ještě na noze neměli! I ty jsem měla vyhlídlé minulý rok v Deichmannu, ale nějak se mi za ně nechtělo dávat 600,-. Teď je mám za třetinu :)
- Daniela



Žádné komentáře:

Okomentovat