středa 4. prosince 2013

Odpojili nám internet!

                                                                                                                                                                             Sobota, 12:30
Vstávám v očekávání pěkného sobotního dne. Jdu k snídani a bratr mi oznámí, že nefunguje internet. V pohodě. Za chvíli určitě pujde. Mezi tím zkontroluju situaci na FB přes internet v mobilu. Po chvíli mi dojde sms, že jsem vyčerpala 90% datového limitu. Díky, díky, díky.

                                                               
                                                                                                                               12:46
Je to v čudu. Internet nám odpojili. Někteří lidé vás svojí debilitou vážně pobaví, a to když vám místo internetového prohlížeče naskočí stránka,  že vám odpojili internet, a proto ho máte zaplatit přes internetové bankovnictví a pod to hodí odkaz, kde je napsaná částka k zaplacení! LOL! A jak si to mám, doprčic zobrazit, když mi nejde internet, hm?!

                                                                                                                                                                                               13:00
Na internetu nejsem nějak závislá, takže to v pohodě bez jakékoli újmy přežiju. Vytáhnu Orwella a dočtu druhou část.

                                                                                                                                                                                               15:09
Takovéhle situace jsou přímo dělané na přípravu do školy. Nic vás nerozptyluje a nemůžete každých 5 minut sledovat, jak se změnila zeď na FB. Napsala jsem tedy dotazník k praktické části mé maturitní práce. Teď přichází moment, kdy potřebuju internet, abych ho mohla poslat učitelce.

                                                                                                                                                                                               16:15
Píšu esej.

                                                                                                                                                                                               16:45
Už jste někdy uvažovali nad tím, že počítač je k hovnu věc, když se nemůžete připojit k internetu?

                                                                                                                                                                                               17:05
Začínám si vypracovávat maturitní otázku. Jen tak. Z nudy.

                                                                                                                                                                                               17:40
Otevírám Word a začínám psát maturitní práci. Našla jsem vypracované otázky ze ZSV. Díky tomu, že nemáme internet.

                                                                                                                                                                                               18:30
Díky, díky, díky. Přišla záchrana. Učím se hrát na kytaru a potom jedu k Jindrovi. Na pár okamžiků se přihlásím na FB, pošlu email učitelce, zamluvím si fitko, postnu příspěvek na blogu.

                                                                                                                                                                                               22:20
Jak jsem se mohla smát vtipu: Je vůbec na Moravě internet? Vždyť je to k pláči! Jsem zoufalá. Přechází mě chuť k jídlu a všechno mě bolí. Zevnitř se sociálně rozpadám, uhnívám. Stávám se agresivní.

                                                                                                                                                                              Neděle, 11:30
Lezu z postele k obědu.

                                                                                                                                                                                               13:13
Adéla se mi směje, že nám odpojili internet.

                                                                                                                                                                                               13:49
Dočetla jsem Orwella.

                                                                                                                                                                                               16:36
Učím se. Co jiného taky dělat. Dnešek zvládám bravurně.

                                                                                                                                                                               Pondělí 18:00
Přišel mi pozdrav od operátora, že prý jsem vyčerpala 100% datového limitu. Co jsem komu udělala?!?

                                                                                                                                                                                               19:02
Začínám připravovat další článek na blog. Z nudy. Protože na počítači bez internetu se dá akorát tak psát ve wordu nebo si můžete malovat. To je výhra.

                                                                                                                                                                                               21:41
Dnešek jsem opět zvládla o mnoho lépe než sobotu. Jestli to nebude tím, že ze školy jsem přijela v půl šesté.

                                                                                                                                                                                  Úterý 18:14
Konečně zapojili internet!                                                                                                                                                    


Upozornění! Ano, je to psané trochu s nadsázkou. Chyběl mi FB, blog, Instagram, ale zvládnout se to dalo. Spíš je tu ten pocit, že pokud u vás lidi nevidí zelený puntík, tak po vás nikdo ani nevzdechne. Na mobil vám napíše pouze nejlepší kámoš, aby se vám vysmál, že vám nejde internet.

Žádné komentáře:

Okomentovat