neděle 8. prosince 2013

Voň jako čokoládka

Rozhodla jsem se napsat náš historicky první příspěvek, který by se dal snad považovat za recenzi kosmetického přípravku a dal by se zahrnout do rubriky Beauty, kdybychom nějakou měly.



Celá sada, jak jste si možná všimli, je od Oriflame. Jak asi víte, je to švédská značka. Když si ale obaly prohlédnete víc, najdete úplně dole nápis Made in Poland. Chlubí se tím, že netestuje výrobky na zvířatech a ani nikdy nebude. To dneska docela frčí a spousta lidí už kupuje jen netestované výrobky. Co by mohlo zajímat ekology, tak papír k výrobě katalogů pochází ze zodpovědně spravovaných lesů. To jen tak na okraj.

K výrobkům J V sadě je sprchový gel, pěna do koupele a krém na ruce. Dalo se to koupit zvlášť, každý výrobek okolo kilča, ale já to vzala všechno, protože to bylo pak levnější přece, a to jen za 149 Kč! To překvapilo určitě i vás a vzali byste to taky. Celá sada je limitovanou nabídkou. Píšu to hlavně z důvodu, že to všechno hrozně voní! Jak se dočtete, nadšená jsem pouze z krému. Složení na obalech bohužel není.


Na začátek to nejhorší J Pěna do koupele mě velice zklamala. Na obalu jsou sice pěkný muffiny, to mě těší, já na to jídlo jsem, ale po pěně zhruba po minutě a půl není ani vidu, ani slechu. Když jsem byla malá, tak ta pěna vždycky tak hezky praskala a teď se nastalo vůbec nic.


Se sprchovým gelem je to o trochu lepší. Hezky voní. Nečekejte ale, že když se tím umyjete, budete vonět jako čokoláda. To za těch pár korun nemůžeme čekat. Přiznám se, já to čekala. Hlavním důvodem sprchových gelů je asi to, že vás mají umýt. No a to se stalo.


Krémík na ruce je ale ta nejvíc nejlepší věc, kterou vám opravdu doporučuji koupit. A taky je to nejlepší krémík, jaký jsem kdy měla. Voní jako taková ta levná čokoláda a mít tmavou barvu, asi bych ho i jedla. Nemám ráda takové ty tuhé krémy, tenhle není ani tekutý, ani tuhý, zkrátka tak akorát. Zatím jsem ho z kabelky nevyndala a používám ho takřka každý den. Takže už jsem si objednala další! Na druhou stranu zase netvrdím, že je to kdo ví jak účinné. Pokud vás trápí suché ruce, určitě raději investujte do něčeho kvalitnějšího. Příliš parfemované produkty nemůžou být úplně vhodné, to asi víme všichni. Tohle je spíš taková machrovinka, vždyť kdo se může chlubit, že má čokoládovej krémík? Co bych ještě dodala, i můj kámoš ten krémík miluje, takže mu ho musím půjčovat.
- Daniela

Žádné komentáře:

Okomentovat