neděle 23. března 2014

Náš tip: Kokosový olej


Složení: 100% kokosový olej z kontrolovaného ekologického zemědělství

Balzám na rty
Pro regeneraci nehtové kůžičky
Na masáže
Pro rychlejší růst vlasů
Zábal na vlasy
Odličovač
Do kuchyně
Lubrikant



Já ho používám hlavně na vlasy. Rozpustím si asi 2 čajové lžičky oleje a nanesu olej ke kořínkům po celé hlavě a pak na konečky. Zabalím vlasy do ručníku a nechám olej působit asi 5 minut. Zhruba po těch 5 minutách to začne hřát, tak vlasy umeju. Je důležité je umýt opravdu pečlivě, mohly by i po umytí být mastné! Po tomhle prý rychleji rostou.
Pak ho používám ještě na nehty a na rty, protože přes zimu je mám věčně popraskané.

Někde jsem četla, že se dá dobře využít, pokud nejste zrovna fanda orálního sexu. Prostě mu to na něj namatláte a když už nic, tak vám to aspoň hezky voní a líp chutná! ;D
- Daniela


Já ho používám nejen na vlasy, ale i na hydrataci pokožky a třeba jako odličovadlo. O tom, že by díky němu měly vlasy růst rychleji jsem neslyšela, ale rozhodně by měly být zdravější a pevnější.
Na vlasy mám jiný fígl, dávám si ho jenom do délek a hlavně na konečky, pak vlasy smotám do úplně seksi drdolu a nechám působit přes noc. Když si na to vzpomenu přes den, tak to holt mám jenom třeba dvě hodiny, no.. Svět se nezblázní. Pak si s ním mažu suché lokty, krásně hydratuje. A je taky super na nehty.
Dozvěděla jsem se o něm od Rachel Talbott alias CheckInTheMirror, o které jsem už psala. Přikládám video o jejích pěti nejoblíbenějších použitích. (Já bych si ho zrovna do čaje teda nedala, ale proti gustu...)

- Adéla

Žádné komentáře:

Okomentovat