pátek 28. března 2014

Top 5 oblíbených seriálů II.

Tak se mi zdá, že by u nás mohla vzniknout jakási série TOP 5. No komu by se to nelíbilo, že? :D Každopádně před nedávnem jste se mohli dočíst o nejoblíbenějších seriálech Danči (link) a tak by taky měla přijít řada na mě. Tak tady to je.


Hned na začátku bych zmínila, že já sitcomy přímo žeru, jsem schopná koukat na ně furt dokola až do zblbnutí a stejně žasnu, jakej vtip a jaký kouzlo to má.


Pokud z fotky nepoznáte "vo co go" jste pro mě mrtvej člověk. Seriál Přátelé mám shlédnutej od začátku do konce, od konce do začátku a ještě celý anglicky. Je to sitcom mého mládí jak já říkám, páč když to u nás začali vysílat byla sem už schopná čučet na telku. Svýho času Přátelé udávali třeba módní trendy, účes ala Rachel, chtěla každá a celkově dost ovlivnili kulturu. Nevim, proč se mi tolik líbí, možná proto jak žijou, jaký jsou, prostě tenhle seriál zbožňuju - znělka z přátel mi hrála při nástupu - důkaz!!


No jak jinak.. Simpsonovi taky můžu sledovat furt dokola a vzhledem k tomu, že jsou o moooc delší než Přátelé a stále se točí, neokoukají se tak rychle. Občas přemejšlim, jak by to vypadalo, kdyby tvůrci nechali postavy stárnout.. Jestli by měli takovou popularitu, co myslíte?


No ano, ačkoli tady nemůžu tvrdit, že jsem viděla všechny, nebo valnou většinu dílů, o to víc mám TopGear ráda. Jsou mi blízcí osobitým anglickým humorem a když koukám na některé díly (zvláště pak na speciály) můžu se občas fakt počurat smíchy :D Jeremy má nejlepší smysl pro humor, Hamond je roztomilej a kapitán šnek? No partička, jak má bejt.


Léto 2013 a Sex ve městě.. Recenzi na tenhle seriál jsem už psala, jen bych dodala, že čím jsem starší, tím víc chci jejích šatnu, nadhled, přístup a boty!

A protože já sem hodně moc seriálovej člověk, na pátou příčku se dostává seznam:
Super drbna
Glee
2 Broke Girls
Teorie velkého třesku
Dva a půl chlapa
Cougar town
Heart of Dixie
Krok za krokem
Zoufalé manželky
How I met your mother

Já vim, že je toho dost, ale věřte, že to neni všechno. Sama se divím, jak to stíhám všechno sledovat, ale stíhám, tak co :D Dejte tip na nějakej, kterej ještě neznám, dík.
- Adéla

Žádné komentáře:

Okomentovat