čtvrtek 22. května 2014

Flowery Jacket

O svaťáku se moc nemaluju, ale včera jsem výjimečně vyrazila do města (obočí si žádalo návštěvu obočnice), tak jsem si teda dala alespoň řasenku. K tý příležitosti jsem musela ukecat bráchou, aby se zved a šel mě vyfotit, ale snad jsem ho měla nechat sedět, protože se z něj stává čím dál horší fotograf. Druhý outfit vyfotil tak děsně, že světlo blogový sféry nikdy neuvidí.
Cestou od obočnice jsem se stavila v Tetě a na doporučení kámošky jsem si koupila makeup a pudr od Rimmel. Byla to nějaká akce a pudr byl zdarma. No za 159,- jsem to tam nemohla nechat! Znáte to.
Toť vše, musím využít toho, že jsem vstala výjimečně tak brzo (díky, tomu člověku, co se rozhod troubit nám před barákem, díky, vážně díky!) a jdu se vyvalit ven na sluníčko s bižulkou a vším, co posledních 14 dní naplňuje mé dny.

P.S. pokud někdo znáte záhady velkého krevního oběhu, sdějte mi je, prosím, v komentářích!






kraťasy Pimkie; tílko H&M; bunda New Yorker; baleriny Vietnamci

Žádné komentáře:

Okomentovat