úterý 13. května 2014

Zlato? Stříbro? Bižu!

Zlatá výzva!  Na poslední chvíli jsme našli ve schránce email o této výzvě, kterou pořádá server blogerky.cz společně s www.klenotnictvi-online.cz. To by nebylo, aby jsme se nezkusily zúčastnit. Popostrčila nás trochu i úroveň ostatních článků, ale o tom pšt! A teď si můžeme fandit, aby naše snaha vymyslet kloudný článek, měla nějaký smysl.

Já a šperky. Není mezi námi žádné velké pouto. Jakožto chudá studentka si musím vystačit s bižuterií, na kterou stejně čekám, dokud není v té největší slevě, co to jde a až pak, když se cena pohybuje okolo 30 korun, si domu odnáším půlku stojanu.

Podle mě zlaté nebo stříbrné šperky přestávají mít své kouzlo, pokud si je kupujete, protože prostě chcete. Myslím, že by se šperky měli dostávat a dávat hlavně ke zvláštním příležitostem. Já jsem za svých krásných necelých 20 (bože! Už jsem jednou nohou v hrobě :D) let pár takových příležitostí měla, takže v nějaké domácí skrýši se s mým prvním vypadlým zoubkem schovávají i první zlaté naušničky a zlatý řetízek se srdíčkem ke křtinám. Prstýnek k 15. narozeninám jsem donedávna nosila, ale je mi velký (což je dost divný :D) a stříbrné hodinky mám vystavené na poličce. Teď pravděpodobně budu něčím obdarovaná i k maturitě, ale čím, to je ve hvězdách. Možná taky ničím, jestli se budu učit stávajícím tempem :D


Tyhle naušnice by mě zaručeně potěšily :)
- Daniela

U mě o špercích přibližně do mých osmnáctin nemohla být moc řeč. A) neměla jsem propíchlé uši, B) řetízky jsem nenosila, a C) s prstýnky mám problém ještě teď, nějak mi pořád vadí. Zlom nastal při těch 18. narozeninách, jako dárek od Danči jsem totiž dostala ono vytoužené propíchnutí uší. V ten osudný moment nastala moje mánie v nakupování náušnic. Jednak skupuju všechno, co ve slevě ještě zůstalo na stojanu (bižu, bižu, bižu!!!) a potom si ke všem narozkám, Vánocům a podobně, přeju náušnice. A tak se stalo, že i nějaký ty stříbrný, či zlatý se u mě najdou.
Co se týče řetízků, mám schovaný klasický zlatý s přívěšky (srdce, kotva, křížek), který mi byl darován k mému narození. Jinak je nosím pouze, pokud k nim mám nějaký vztah.
No a protože další Vánoce jsou tu za chvilku, mohla bych si přát třeba tyhle zlaté náušnice srdíčka s rytinou.

Ty jsou přesně pro mě! :)
-Adéla


Žádné komentáře:

Okomentovat