pondělí 14. července 2014

Americký úsměv

Už dřív jsem se nad bělením zubů zamýšlela. Ale pořád mě odrazovala, buď cena, nebo momentální stav mého chrupu. Ale teď asi nastala ta správná konstelace hvězd a já podlehla. Nejdřív jsem projela pár recenzí, které vyloučily klasiku mezi bělícími přípravky prodávaný v našich drogeriích WhitePerl. Přišel na řadu průzkum internetu. Na youtube už jsem párkrát viděla, takový průhledný pásky, to se mi fakt líbilo. No a světe div se, ono se to dá vážně sehnat.. A tak po další dávce recenzí jsem se rozhodla pro americkou značku Crest. Konkrétně pro údajně nejúčinnější pásky SUPREME Professional. 





Samozřejmě, pokud se rozhodnete pro nějaký bělení zubů, je třeba, pokud máte třeba kazivý zuby, nebo jakejkoli jinej problém s chrupem, radši se zajděte poradit se zubařem. Když už nic, může Vás to ušetřit třeba přecitlivělých zubů. Přece jenom je to zásah do skloviny zubu (nejsem teda žádnej biolog, na to tu máme jinýho odborníka :))
Pokud se vážně rozhodnete pro bělící pásky, tak použití je fakt jednoduchý, žádná věda. Prostě pásek nalepíte na zuby a co přečuhuje, ohnete a přilepíte ze zadu. Nijak to neomezuje, člověk s tim může i mluvit, což se velkou plastovou věcí plnou gelu, jako v případě WhitePerlu, asi moc nedá. (ale nemám zkušenost, tak co můžu vědět). Je pravda že hned po sundání mám citlivější zuby, ale to je zřejmě normální, když si na ně dávám takový bělící sajrajty, že.


Slibujou vážně, vážně, vážně běloskvoucí chrup. Tak jsem zvědavá. První dojmy jsou dobrý, žádnej extra problém neregistruju. Pokud jste zvědaví, jako já, na výsledek, tak čekujte blog, kůra je na 21 dní, ale uvidíme, kdy s tím praštím :D Připojím určitě i fotky! :)

Máte zkušenosti s bělením zubů? Zaujaly Vás bělící pásky? Podělte se o dojmy ;)
-Adéla



Žádné komentáře:

Okomentovat