pondělí 1. září 2014

8 důvodů, proč nejsme dobré blogerky!

Je to k pláči, že za celé prázdniny se tu něco objevilo jen velmi zřídka. Téměř celý prázdniny jsem lítala za barem, roznášela talíře a občas něco vylila a pak ty talíře za padajích příborů zase zklízela. To pak má člověk na starost jen to, nevylít někomu něco do klína a že blog zeje prázdnotou, jde pro jen tak kolem. 
Každá blogerka ví, že bez čtenářů blog prostě nemůže fungovat a to je náš případ. A tak jsem se rozhodla sepsat důvody, proč zřejmě nejsme dobré blogerky!


1. Neurčujeme módní trendy! Od nás se zkrátka ničemu nenaučíte. Možná s tím souvisí i to, že bydlíme v malým městě a když chcete, aby vás lidi pomlouvali jen za to, co děláte a jaký jste, musíte se oblíkat aspoň nakolik "normálně", aby vás někoho nezdrbal i za to, co máte na sobě.

2. Nakupujem ve slevách! To, co s koupíme, se tedy nedá považovat za NewIn, protože už to vlastně v obchodě vídáte nějaký ten pátek a dávno to znáte a možná už máte i doma. Ale já si ráda počkám a ušetřený penízky utratím za něco jiného. Miluju slevy!


3. Nenakupujem v asijských eshopech. A ani na ebay! To bude důvod toho, proč nic z toho, co nosíme, není "originální". Asijský eshopy toho nabízejí tolik, že snad není možný, abyste znali někoho, kdo to má taky. To se vám v NewYorkeru asi nestane. Jo a taky bysme s těží našly naši velikost.

4. Nesluší nám rtěnky. U mě bych to možná přičetla tomu, že se neumim ve svých téměř 20ti letech pořádně namalovat. Ale ať se snažím sebevíc, jakákoli výraznější barva ze mě dělá zmalovanou šlápotu.


5. Občas nevím, na co se který kosmetický přípravek používá. Denně ze sebe dělám člověk pouze BB creamem nebo makeupem, pudrem, linkama a řasenkou. Nikdo se mě nikdy nelek a ani jsem nikomu nezpůsobila psychickou újmu. Jo a makeup si patlám  na obličej rukama!

6. Máme velký prsa! Vodníky z mostu sice nekojíme, ale žádný lentilky pod kobercem to nejsou. Mezi blogerkami je velkoprsost celkem rarita.

7. Nezásobujem instagram vším, co sežerem. Nevim, kolik lajků by dostal ten utopenec, co jsem ho měla dneska jako dezert k obědu.

8. Ani selfíčka nejsou na denním pořádku. To už musí bejt fakt lautrhov** co dělat, abych se fotila, jak sedim, jak stojim, se stromem, s kámošem, se zmrzlinou, s brýlemi, bez nich...

edit: Článek není výsměchem ani nechce naštvat ostatní blogerky! :)

- Daniela

Žádné komentáře:

Okomentovat