úterý 9. září 2014

Back view #1

Abyste tak trochu měli přehled, co jsme (jsem) vlastně celé prázdniny dělaly, tak vám sem hodím pár fotek. Když se tak zpětně ohlédnu, tak já byla skoro celý prázniny v práci. Pokud budu mít náladu a něco kloudnýho mě napadne, tak bych možná sepsala nějaký storky z práce. A teď už k fotkám!


Hadog. Jo, to je námi celkem často navštěvované místo. Protože nemáme (díkybohu) to štěstí, abysme měly Hadog u nás ve městě, tak ho okupujem jen tak jednou za 14 dní.

Ze všech mých spolužáků se letos stávaj dvacetiletí staříci a můj den je právě dnes. Takže si popřeju pevný zdraví a všechno nejlepší k těm 20. narozeninám!









Aneb jak jsme vyrazili na Hlubokou za kulturou...
Výstava Alfonse Muchy byla vcelku povedená a... Co k tomu ještě dodat?

(každopádně tohle zrovna od Muchy není!)















(tohle už od Muchy je :D)

A máme tu pár fotek z Bulharska! Dovolená byla fajn, ale Bulharsko nás úplně nepřesvědčilo, abychom se tam v nejbližší době vracely. Vlastně jsme měly namířeno na Djerbu, Jenže jsem měla platný pa pouze do září, což jsme naštěstí zjistily ještě v cestovce před objednáním zájezdu.

Taky je pro vás dovolená u moře místem, kde přečtete všechno, co si plánujete už dloooouhou dobu? 



Poslední akce prázdnin byla ve znamení jégra v kempu Milavy, kde jsme denně popíjeli a poslední den už nebylo co popíjet, ale i tak stejně jsme popíjeli.

- Daniela

Žádné komentáře:

Okomentovat