pondělí 13. října 2014

Ready to autumn

Druhá čast NewIn. Tentokrát se týká hadříků, který jsem si koupila na podzim. Moje skříň oplývá spíš letním oblečením, takže něco podzimního vážně bodlo. Tak a odteď už si nic nekoupim! :D


Mezi nejnovější úlovky patří tyhle dva svetříky z H&M. Nausky a náhrdelník jsou z Gate. Cenu si nepamatuju, ale v Gate má bižuterie vždycky takovou sympatickou cenu, 
co myslíte? :) Gate, H&M, 300,-


Triček s dlouhým rukávem není na podzim/zimu nikdy dost. Tohle je z Lidlu a stálo kolem 150 korun. Je z příjemného materiálu a hlavně ta koženky kolem výstřihu a zip na zádech, se mi moc líbí. Esmara


Parku už sháním taky od loňska a do oka mi padla tahle ze ZOOTu. Vero Moda, 1099,-


Tuhle krásnou bunďalku jste mohli vidět už v outfitu. Cameieu, 649,-
Kabelka C&A, šála C&A


Konečně jsem se odhodlala sáhnout hloubějc do kapsy a koupit si nějakej láček od Gabrielly Salvete. A rozhodně nelituju!


A nakonec laky od miss sporty. Zelená vypadá na nehtech zvlášť zajímavě!

- Daniela

1 komentář:

  1. Hallo allerseits, ich habe Kommentare von Personen gesehen, die bereits einen Kredit von (Nelson Wealth Loan Company) erhalten haben, und dann habe ich mich entschlossen, nach ihren Empfehlungen zu fragen, die ich auf meinem persönlichen Bankkonto für insgesamt 20.000 € bestätigt habe. Ich habe vor Stunden angefragt. Dies sind wirklich großartige Neuigkeiten und raten jedem, der ein echtes Darlehen benötigt, um sich per E-Mail zu bewerben (nelsonwealthfinacialloanservic@gmail.com). Ich bin froh, dass ich den Kredit bekommen kann, den ich beantragt habe. Bitte teile deine Hilfe mit Freunden.

    OdpovědětVymazat