čtvrtek 9. října 2014

So many shoes, only two feet

Trochu jsem zmeškala konec září, takže vám NewIn vynahradím teď a to opravdu velkou náloží nových věcí! Protože jsem toho nakoupila opravdu dost, rozdělím to do dvou článků. V dnešním vám ukážu moje nový přírůstky do botníku. Když to vidím, už se nedivím, kam se ta výplata poděla.





Nejpohodlnější slip-ony ever! Pimkie, 499,-


Tyhle botky už sháním od loňska a nakonec jsem je našla na ZOOTu. Timeless


Dárek od přítele. Ví, jak mi udělat radost, koloušek :) Converse


Melky za skvělou cenu ze Slevomatu! Jsem ráda, že jsem sehnala nějaké dobře kombinovatelné, které jen tak na někom neuvidím. Mel, 699,- (cena po slevě!)


Strašně moc se mi líbila ta barvička a tvar. Našla jsem je ve slevách OfficeShoes. Lacoste


Za tu cenu je tam nemůžeš nechat! H&M, 150,-


A nakonec tyhle krásky z VotočVohoz. Kitten, 300,-

Řekněte mi, někdo, prosím, že koupit si tolik párů během 5 týdnů, je naprosto normální.

- Daniela